torsdag 25 augusti 2011

Nolle-p

Humor: i tisdags på stupan spelades Barbados av någon outgrundlig anledning. Då kommer metalgreken (f.ö en av de tuffaste någonsin) in och säger till Jacob "I know you're going to Finspång but what the hell! I feel sorry for you man!"

Nolle-p är i full gång och jag har en trevlig förkylning som bara väntar på att bryta ut. Allt är som det ska vara. Vi springer runt i våra rosa t-shirtar och har hittills hunnit med rundvandringar, stadsvandring i form av en tävling, lekar, grilla och igår München Hoben. Dessutom en del föreläsningar och seminarier om kunskap och kommunikation, som har lärt mig att jag inte bara läser snabbt, jag har dessutom ett djupinriktat förhållningssätt och kan snabbt plocka ut det viktigaste ur en text, men har även förmågan att ta till mig många detaljer.

Fast det visste jag ju redan. ;)

Idag är det FLiNS-dagen. Vi ska få information om dem, ha uttagning till Filosofiska spelen samt prova overaller. Det viktigaste på hela nolle-p!


Alldeles för stor, snart ganska äcklig nolle-tshirt.

Nu vet jag direkt vilken väska som är min, samtidigt som jag gör reklam.

Bästa fadderiet/festeriet, FBI!

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Sv: är SÅ glad att jag tog försäkringen. Min förra kamera tappa jag ju i golvet när den var igång så hela objektivet blev snett.
Så hoppas att detta är snabblagat och att jag får min kamera fort igen! att man kunde sakna ngt så litet så mycket trodde jag inte!