fredag 15 februari 2013

LHC - Rögle

Firade alla hjärtans dag med femte och avgörande delen av det stora hockeybråket. LHC vann på knockout kan man säga. 6-0! Och jag som var inställd på förlust efter de senaste omgångarnas usla spel.

I ärlighetens namn så var det väl Rögle som var usla och inte LHC som var så fantastiskt bra som siffrorna säger, men spelet i tredje perioden var verkligen ett steg framåt. Lite mer fart, lite mer självförtroende och vips så trillade målen in. Bygg vidare på det nu!

Fransson kan inte ha varit glad igår. Han gjorde en väldigt bra match men fick absolut noll hjälp av sina backar. Inte schysst, och då vinner man inga matcher.








Mannen som hävdar att alla hjärtans dag är ett fånigt påhitt, och som dessutom har sagt att jag får köpa smycken själv eftersom han inte kan sådant, hade köpt denna berlock till mitt armband:


I ärlighetens namn så frågade han om det var något jag ville ha, och sen såg han mig sitta och titta på berlocker på nätet, men ändå! :D


Inga kommentarer: