måndag 25 februari 2013

Måndag

Slut på sportlovet och tillbaka till verkligheten. Det var nog det sjukaste lovet någonsin, bokstavligt talat. Jag började med att bli dunderförkyld med feber och allt, och när jag väl började må bättre så var det Jonas tur att bli sjuk. Så det har mest spelats, men vi hann även med att gå på bio och se Django Unchained (se den! fantastisk film!) samt göra en första nedläggning och därmed bli fullvärdiga medlemmar i ett hemligt sällskap. Det måste ha sett suspekt* ut, det är allt jag har att säga.

För övrigt har jag helt glömt bort att visa, otroliga saker har hänt här:



Vardagsrummet har fått en lampa, och framförallt GARDINER!  Mamma, du svimmade inte nu va?



*ordet suspekt använde jag enbart för din skull Sofie! Favoritord från gymnasiet. :D

Inga kommentarer: