lördag 14 april 2018

14 april

Jag vet givetvis att jag inte är den enda i världen med denna kroppsform och dessa proportioner, men ibland känns det så och idag var en sådan dag. Jag vet inte hur många plagg jag provat idag som absolut inte suttit som jag ville. Passade de så var det andra problem, för genomskinliga eller så saknade byxorna fickor. Det sistnämnda kan tyckas vara en petitess men det är en fix idé jag har - jag hatar att bära byxor som inte har några framfickor. Jag köpte strumpbyxor så fullständigt misslyckat var det inte, men sen gav jag upp och gick loss på saker till hemmet istället.


Kudde 1 och kökshanddukar - hemtex
Kudde 2 - åhléns
Skålar och bordstabletter - Magasinet by BOSSONS



Nu sitter jag och är snäll mot min inre 15-åring och lyssnar på Linkin Park. Trots att jag knappt lyssnat på dem sedan högstadiet så kändes det i hjärtat när Chester Bennington dog förra sommaren. 


But in the end, it doesn't even matter

Inga kommentarer: