tisdag 26 februari 2019

En bra kväll

Idag har jag haft en väldigt lång jobbdag, men den har flutit på i ganska bra takt ändå. Jag har precis tagit över ansvaret för ledsagare, kontaktpersoner och avlösare och hade ett möte som rörde det kl 18.00 idag. Mötet kändes bra och jag är hoppfull, stämplade ut strax efter 19 och hörde LHC vända underläge till 2-1 på radion, inga idioter i trafiken den här gången, kom hem till Jonas som lagat pizza och såg LHC hålla undan och ta tre poäng för första gången på vad som känns som en evighet.

Bra kväll.

Nu ska jag strax ta en dusch och sen ska jag läsa lite. Jag håller just nu på med Mafioso av Ray Celestin och jag är helt fast! Väldigt underhållande historia som utspelar sig i 1920-talets Chicago. Just gangster-eran är en guldgruva för både film och böcker tycker jag, det blir nästan aldrig dåligt.

Inga kommentarer: