fredag 1 mars 2019

Fredag! Mars! Sol!

Sol fåglar vatten kram
...nä, är ni inte medlemmar i facebookgruppen Dr Status så undrar ni nog vad fan jag just skrev. Det går inte att förklara varför, det bara är roligt.

Det är fredag! Min arbetsvecka har varit smidig men det är ändå aldrig fel med helg.

Det är mars! Ju äldre jag blir desto sämre tycker jag om vintern, fast jag tror att det beror på att vinter i skåne är 3 månader av regn på tvären... I alla fall, numera älskar jag när det slår över till mars. Det blir ljust, solen kommer fram, luften blir krispig och jag har redan sett krokusar lite här och där. Älskar våren!

Det är sol! Inte jättevarmt men ändå helt underbart. I skrivande stund sitter jag på tåget mellan Eslöv och Helsingborg och när jag kommer fram ska jag ta en snabb runda på stan och njuta av vädret.

Bild från igår. Femåringen mitt emot undrade varför det bara var bild på ena sidan, och det börjar faktiskt bli dags för något på andra benet också :)

Inga kommentarer: