torsdag 30 april 2020

Fashionista-lista

1. Högmidjade eller låga jeans?
Ugh. Pest eller kolera, jag föredrar "normal"höga. Måste jag välja så blir det höga.

2. Beiga chinos eller svarta bootcut jeans?
Chinos, gillar inte bootcut.

3. En dyr väska eller ett par dyra skor?
Båda helst!

4. Solglasögon eller keps på sommaren?
Solglasögon.

5. Bandana i håret eller ett hårdiadem?
Diadem.

6. Bälte till byxan eller bälte till klänningen?
Till klänningen, gillar inte att ha bälte till byxor.

7. Snygga eller sköna underkläder?
Sköna och snygga, livet är för kort för underkläder som skaver här och där.

8. Du får endast ha en klänning i garderoben, väljer du "den lilla röda" eller "den lilla svarta"?
Det blir den lilla röda, färg är kul!

9. Hur skulle du vilja klä dig när du går till arbetet? Uniform?
Buisness casual med någon twist. Så glad över att jag kan ha kängor, färgexplosioner och knäppa detaljer på jobbet!

10. Skinnjacka eller jeansjacka?
Skinnjacka.

11. Blommig skjorta eller en randig, tvåfärgad skjorta?
Randig tvåfärgad.

12. Skapa dina egna kläder eller köpa på second hand?
Second hand, jag är inte tillräckligt estetiskt lagd för att skapa mina egna.

13. Body eller jumpsuit?
Jumpsuit.

14. Hur ofta köper du nya kläder, skor och accessoarer?
I ärlighetens namn rätt ofta.

15. Kort och tight kjol eller lång och mjuk?
Kort och tight är snyggare men lång och mjuk är bra mycket mer bekvämt.




Inga kommentarer: