torsdag 26 februari 2009

090226

Det var is på nedfarten på baksidan i morse. Dömt att misslyckas på förhand alltså. Men ändå skulle jag gå den vägen. Ja, gissa hur det gick? Just det. Kommer bli ett fint blåmärke på mitt ben.

Idag har vi gått igenom det sista om djuren och redovisat grupparbetena, något som slutade i en rolig diskussion. Supernormala stimuli = silikonbröst till exempel, det visade sig att det inte bara var vår grupp som tänkte så, haha. Efter lektionen gick jag och Fredrik och åt, och så gick vi i lite butiker. Jag har ätit på Kebabbaren för första gången i mitt liv, och det var (tyvärr) väldigt gott. Farligt farligt.

Dagens dummaste idé: massagestav i litium. Eller var det magnesium? I vilket fall som helst: AJ! De där två kommer sluta som galna vetenskapsmän i ett slott någonstans...

För övrigt så är jag osams med mitt iTunes igen. Det vägrar lägga till några låtar i biblioteket. I-landsproblem javisst, men irriterande nog.

Nu är det snart dags för hockey, så jag ska se om jag kan hitta matchen någonstans. Ciao!

Inga kommentarer: