lördag 7 februari 2009

Tiotusen år, vilken vidrig nackspärr man får!

Det var iskonster av annan typ än normalt i Cloetta Center igår. Jag och Carro var nämligen på Disney On Ice. Det var prinsesstema, och faktiskt roligare än jag hade tänkt mig. Roligast? Det var nog Aladdin. Anden är helt klart bäst! :)

Men hockeynörden i mig kunde inte låta bli att fundera. Sist de monterade ner plexiglaset var inför Kalasmottagningen, och efteråt var det en del problem med det. Hoppas det inte blir något liknande efter det här. Fast det är klart, då var det härdat glas och nu har de bytt till vanligt plexiglas, så förhoppningsvis blir det inte samma problem. Ett tag kändes det som om det gick 1-2 plexi per match, och det är en aning irriterande.








1 kommentar:

Zouphie sa...

Anden är ju bara såå bra haha!! Nästa år vill jag också följa med på disney on ice!! Verkar ju vara så bra:)

Kramar

PS: Jag ska skicka bilderna jag har bara glömt bort det lite...:P