söndag 13 september 2009

090913

En bild från finsittningen på Platå. Givetvis är jag den enda som inte ler. :P

I fredags tog jag och Unna (har ni hört det namnet förut? Jag hade det inte) en sväng på stan efter skolan. Skulle kolla efter något som Hugo kan ha på sig när de ska på bröllop, men det var väldigt dåligt med det. Hoppas det löser sig ändå, Sofie! :) Till mig själv hittade jag boots, kofta och tights. Dessutom har jag provat sushi för första gången, och det var verkligen inget för mig!

Igår träffade jag Lotta, vilket var väldigt trevligt. Vi var på hundutställning en sväng, åt lunch på Gusto (foccacia med fetaost och kyckling - mums) och sen blev det i vanlig ordning lite sightseeing på småvägar. :)

Idag har det inte gjorts många knop, men jag har fått lite gjort i alla fall. Har renskrivit biologianteckningar, och tro mig, det behövdes! Men jag har i alla fall inte gjort en Mikaela och skrivit anteckningar på låtsastyska. :)

Inga kommentarer: