torsdag 10 september 2009

He is under the fan now

Jag har youtubat Twin Peaks ett tag nu, både filmen och tv-serien. Har blivit påmind om den hela veckan då en av våra biologiföreläsare är så otroligt lik Leland Palmer. Ni måste se den! Den är briljant. Och skrämmande. BOB är det läskigaste någonsin.

"- The owls are not what they seem"

Annars är det full fart i skolan. I matten håller vi på med exponentialfunktioner och räta linjens ekvation just nu, och tro det eller ej: det jag inte förstod i gymnasiet förstår jag nu! Helt otroligt. Vi har en väldigt bra mattelärare, det känns skönt.

Ni vet att jag sagt att jag inte skulle kunna tänka mig att bo i korridor? Att jag inte vill dela kök med andra? Jag är inte så säker på det längre...

2 kommentarer:

MATILDA sa...

Haha förstår det! Själv så drömmer man sig bort och blir lite tårögd när man tänker tillbaka på den galen-kvällen/natten i mars ='D

Nathalie sa...

Vad var det jag sa angående det där med studentboende.... ;)