fredag 4 september 2009

TGIF

Helg, skönt! Idag har det varit väldigt segt. 2 biologiföreläsningar á 2 timmar är inte att leka med, haha. I alla fall inte dagen efter en sittning. Vi fick kämpa för att hålla ögonen öppna.

Igår var det finsittning på Platå. Jag, Disa, Unna, Märta och Mikaela gjorde oss iordning hemma hos Mikaela, och efter den snabbaste förfesten någonsin tog vi bussen ner till stan. Det blev en väldigt rolig kväll med god mat, sång, massor fula kort, "chipmunk-skratt", gyckel (MedSex var bäst, så jäkla grymma!), mer sång och dans. Och något som legat i luften hände, låt oss bara säga att det är tur att nollefriden är över. Haha!

"- Vill ni fortfarande ha en julfest? Sjung i takt den här gången då!"

"- Jag hörde 'tempo', och då vill jag bara säga: ge fan i att störa mig när jag äter dessert!"


Kan vi inte stanna tiden? Allt känns så himla bra just nu! Jag hatar inte ens matte för tillfället, än så länge går det faktiskt väldigt bra.