lördag 24 oktober 2009

Bodies

Mattetenta i torsdags... Jag har räknat och svarat på alla uppgifter, men det känns som om det krävs ett mirakel för att jag ska ha klarat den. Jag är säker på en uppgift. En enda.

Efter tentan hoppade jag på campusbussen och åkte till Norrköping för att träffa Nathalie. Vi började med att äta bakad potatis på Fräcka Fröken. Sen köpte vi en massa onyttigt och resten av kvällen spenderades med musik, godis, film och Listan med stort L. Jag älskar formuleringen i det dokumentet! :D

På fredagen blev det en sväng på stan. Det blev lite småsaker som armband, t-shirt, pennor och en väska. Och givetvis fika. Vi hann även med att färga mitt hår (jag är mörkhårig igen!) innan vi avslutade med det obligatoriska: mat på Gu' Va Gott.

Idag har jag träffat Emma en sväng, annars har det inte hänt speciellt mycket. Har lyssnat på hockeyn också, Brynäs - LHC. Matchen slutade 2-2. Sett till skottstatistiken så borde LHC ha vunnit, men vi vet ju hur det brukar se ut när som skjuter. I alla fall, starkt att komma ikapp efter den inledningen. Efter 2 minuter hade Brynäs nämligen 2-0...

På måndag ansluter Hlavac och Hlinka. Frågan är på bekostnad av vilkas speltid. Rör de fjärdekedjan kommer jag bli arg, för fy fan vad bra de har varit hittills!

Avslutar med något ganska ovanligt: en Robbie Williams-låt jag gillar! Det har nog inte hänt sen Supreme. Den nya singeln, Bodies, är riktigt bra och det bådar väldigt gott inför albumet som släpps snart.

2 kommentarer:

Zouphie sa...

Hannah jag har ju alltid sagt att han är bra! Dock så tycker ju jag att supreme är en av hans mindre bra låtar haha.

kram

PS: hur är det med Emmas mage? Det närmar sig väl?:)

Zouphie sa...

Haha kom bara på en till sak, det var ju ungefär som när jag tvingade med dig och kolla på Martin Stenmarck i Linköping:-)Men jag tror allt du hittade en favorit låt bland de låtarna också:) '


PS: Gissa vad Hugo har tryckt på för låt nu? En låt om smutsiga kalsonger... Helt normalt såhär på söndagmorgon:)