måndag 26 oktober 2009

Nya kurser

Det blir säkert bra det här. Framförallt kemi ska bli roligt. Men hur ska jag kunna lyssna på föreläsningarna utan att börja skratta? Det där var nog den värsta Norrköpingsdialekten jag någonsin hört!

Mamma har varit ledig idag, så jag kunde ta bilen till skolan. Oerhört skönt då det innebär att jag kan sova en timme längre. Det var dock lite skumt på motorvägen i morse. Det regnade och var en hel del vatten på vägen, så jag vägrade köra i mer än 90 km/h. Kände mig som världens bromskloss, men hellre det.

Ikväll är det LHC - SSK, och tjeckerna gör debut. Funderar på att köpa matchen på csports.se. Det fungerade ju helt ok förra gången, så... *ta i trä* Man gör vad man kan när man inte kan vara på plats. Vinner de inte ikväll kommer jag få höra det till dödagar. Jag har fortfarande inte fått glömma kvartsfinalförlusten mot just SSK, och det var liksom 2005. Så KOM IGEN CLUBEN!

Inga kommentarer: