torsdag 29 oktober 2009

Descent into Cerberon

Det är ju oerhört lyckat att lyssna på soundtracket till Quake II när det är mörkt ute och man måste gå förbi ett (visserligen glest) skogsparti och en gammal industribyggnad på väg hem. Man bara väntar på att det ska hoppa fram en Berserker.

Lyssnar på Rögle - LHC via webradion just nu. Mer än så tänker jag inte säga, det vore att jinxa dom.


Edit: Nej, fan, en sak måste jag bara få ur mig. Om nån skåning skulle läsa detta så får ni ursäkta.

Gnälliga jävla reservdanskar! Har ni aldrig sett en hockeymatch tidigare? Man får faktiskt tacklas och kämpa om pucken, tro det eller ej.

1 kommentar:

Nathalie sa...

Aaaw, vad ska jag säga Hannah, det betyder guld att du bryr dig! *kramas* Det värmer så otroligt mycket att veta att jag har en vän därute som håller ett öga på hur jag mår! <3

Jag lovar Hannah, och jag har faktiskt tänkt flera gånger om sedan igår. Hon har så rätt och ja.. fan jag måste sluta springa. Det skulle faktiskt vara helt underbart att kunna varva ner till sommaren, att bara få finnas och tänka.