måndag 8 november 2010

De senaste dagarna

De senaste dagarna har jag...

-spenderat i Höja, Ängelholm, Skåne
-konstaterat att Veolia, till skillnad från SJ, kan köra in förseningar
-återigen förundrats över att Aissa inte är rädd för mig (hon är tydligen en jättefeg hund)
-ätit gås
-träffat världens sötaste lilla Casper
-konstaterat att syskonen Olsson är mycket lika, både till sätt och utseende
-spelat Worms
-stått mitt i HIF-klacken och sett HIF - Kalmar
-insett att jag inte kan se på sport och vara neutral
-insett att mitt domarhat är oresonligt, oavsett sport
-sett lite av Helsingborg och gillat det jag såg
-överanvänt frasen "du ska få!", en effekt av att ha spelat Worms
-konstaterat att en 90-säng är ganska liten när man är två
-fått åsikten att pyroteknikförbud på fotbollsarenor är fånigt förstärkt

Allt som allt en mycket trevlig helg. Trist bara att HIF inte lyckades vinna matchen. De hade ett ganska stort spelövertag, men skjuter man inte blir det inga mål.

HIF-tifo

Inga kommentarer: