måndag 15 november 2010

En sådan dag

I morse ville jag verkligen inte gå upp och möta världen. Att stanna kvar och gömma sig under täcket kändes som en bra idé. Att jag drömde en konstig dröm som var som en kombination av 28 dagar senare och random rollspel var nog en bidragande orsak. När jag vaknade var jag nämligen för en sekund helt övertygad om att monster väntade på mig utanför täcket, haha. Men nej, ligga kvar gick inte då vi idag hade seminarium om jämförande politik.

Efter skola, handling och städning har jag bara skämt bort mig själv, så i slutändan blev det en helt okej dag ändå. Bland annat har jag tagit en låååång dusch och peelat hela kroppen. Bodyscruben kändes som att ha sand över hela kroppen, men jäklar vad len huden blev. Peelinghandskarna är helt klart det bästa jag någonsin lagt 35 kr på.

Förresten, angående 28 dagar senare. Vi såg den filmen för någon vecka sen:
Jonas: -Bli nu inte rädd för zombierna bara.
Jag: -Jag har sett dig bakis, ingen risk.


Iofs bara roligt för dem som bor här och därmed har sett honom bakis, men jag är rätt nöjd med den kommentaren.

Inga kommentarer: