måndag 1 november 2010

November

Det är alltså redan november. Tiden går galet fort, jag hänger inte riktigt med.

Det har varit en väldigt skön helg. I fredags filmmys med Terror På Elm Street och Scary Movie, i lördags fest hos Nathalie & Josse och igår grundkurs i matlagning (nye Fredrik ska lära resten av korridoren att laga mat) och korridorsfika.

För övrigt så har jag färgat håret och är nu mörkhårig igen. Dessutom har vi idag köpt biljetter, så på söndag är det jag som befinner mig på södra stå på Olympia i Helsingborg. Jag har blivit upplurad i klacken trots att jag inte ens är HIF-supporter. Detta ska bli intressant...

Dagens:
PsyBorg Corp. - My Mechatronics

Elektrisk Regn - Naboen Er Nynazist

Stop Making Friends - Fear
Cornelis Vreeswijk - Polaren Per Är Kärlekskrank

Grendel - Chemicals + Circuitry

Athamay - Eternal Torture

Suede - Beautiful Ones

1 kommentar:

matilda sa...

Ojdå, det låter ju inget bra.. Verkar laget ge upp och ge bort matchen för enkelt? :S

För oss har det än så länge faktiskt som störst varit förlust med två mål, har än så länge blivit en match. Annars bara uddamålsförluster... Känns väldigt surt, ibland önskar man att det blev stora förluster istället.