onsdag 3 november 2010

Höstlov

Ja, eller något liknande i alla fall. Sista seminariet är gjort, den här delkursen är nu avklarad och jag är ledig till måndag eftermiddag. Ett litet höstlov i alla fall, ett lov som till största del ska tillbringas i Skåne. Åker härifrån på fredag och hem igen på måndag morgon.

Nu håller jag på att tvätta och städa. Mindre roliga saker att göra på sin födelsedag kanske. Men jag började dagen med att få frukost bestående av amerikanska pannkakor, bacon och varm choklad serverad, så jag kan inte klaga! :)

I eftermiddag har UF Linköping en föreläsning om Kuba, så den ska jag se till att gå på. Blir nog mycket intressant tror jag. Annars ska jag inte göra speciellt mycket mer än att njuta av att jag inte behöver plugga något på några dagar. :)

Inga kommentarer: