söndag 10 juli 2011

Dagsutflykt

Gårdagen var verkligen toppen! Jag var ledig, så vi lånade en bil av mina föräldrar och begav oss ut på en liten utflykt. Vi hann med Vadstena slott, Alvastra, Omberg, ett bad i Gränna och Brahehus. Jag tog en massa bilder och Jonas, som aldrig varit inne i Vadstena slott förut, var helt hänförd. Framförallt när vi kom upp till kyrkan.

Bilder kommer när jag kommer åt hårddisken de ligger på. Nu sitter jag nämligen och pillar med mitt nyinstallerade Linux. Sjukt kul!

För övrigt så har jag det väldigt bra. När jag kom hem idag fick jag middag, matlådor fixade samt paj och vaniljsås till efterrätt. :)

2 kommentarer:

matilda sa...

Vad kul med utflykt!
Och riktigt gott lät det med paj och vaniljsås, blev himla sugen ;o

sv. Okej haha, men jag slår nästan vad om att du är bättre än vad jag är på minigolf iaf ;-) Hoppas du har skickligheten också även nästa gång!

Ja huvva, haha vilken ork som krävs för att raka benen alltså. Därför lika gärna bra för att låta pälsdjuret i mig bestå ;D

Sofie - Mamma till två små sa...

Vad kul med en utflykt bara sådär! :)