måndag 18 juli 2011

Veckovill

Jag blir som sagt helt fel av att jobba helg. För mig är det torsdag idag, eftersom jag har jobbat fyra dagar i rad. Ska jobba imorgon också, sen är jag äntligen ledig en dag. Sedan blir det jobb torsdag och fredag, innan vi på fredag kväll åker till Skåne. Blir en liten minisemester, Ängelholm, Helsingborg, Göteborg (för mig, ska se Roxette) och Danmark. Skönt att komma iväg lite och vara ledig några dagar i rad! :)

Min vänstra handled gör ont och jag har ingen aning om vad jag gjort. Känns inte riktigt som en stukning, men det gör ont när jag böjer på handleden eller vrider på handen. Konstigt, för jag kan inte minnas att jag slagit mig eller försökt bära något riktigt tungt. I alla fall blir det intressant imorgon, jag har en D-tur och det kan innebära en del lyft...

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Du kanske oxå har plockat potatis ;) Min vänster handled är oxå helt skum kände jag nu när jag rensa ogräs...
Hoppas ditt lägger sig och att du får en fin semester!