lördag 2 juli 2011

Nyfikenhet

Jag är medveten om att jag har gått ner i vikt den senaste tiden, men jag har själv inte sett någon skillnad förrän nu. Nyckelbenen är tydligare än förut, jag tappar mina byxor och igår när jag gick och lade mig upptäckte jag att höftbenen sticker ut. Givetvis är jag otroligt nyfiken på hur mycket jag har tappat, så när jag kom hem till mina föräldrar idag tänkte jag ställa mig på vågen - men gissa vad? Batterierna i den är slut! Det verkar inte vara meningen att jag ska veta.

Överlag är jag rätt nöjd med min kropp för tillfället, oavsett vad vågen kommer visa. Och så har jag inte känt på länge.

Och nu insåg jag att det lät som att jag har blivit pinnsmal. Det har jag verkligen inte, men smalare än förut - javisst! :D

2 kommentarer:

Zouphie sa...

Roligare än att komma i gamla plagg/de man har nu blir förstora finns väl inte:)

Sofie - Mamma till två små sa...

Kul när man märker skillnad. Jag har aldrig varit så glad för det här med våg och sånt. SÅ länge man är nöjd när man ser i spegeln så kan kilona kvitta. Men klart kul att veta hur mycket man gått ner om man märker det så tydligt! :)