torsdag 1 december 2011

Första december

Då Jonas är ett julfreak bestod gårdagskvällen av julmust, glögg och pepparkakor i väntan på att Julradion skulle börja sända. Jag är inte riktigt lika exalterad, musiken var mest en påminnelse om hur konstig julen kommer bli. Så just nu är det mest jobbigt, men det går väl över snart.

Annars började vi denna dag med julkalendern, och den verkar väl inte helt tokig. Fortsätter det i samma stil blir det första gången sedan 2001 som julkalendern är bra!

Annars har jag en djävulsk mensvärk och lite tentaångest, men jag har en burk pepparkakor bredvid mig och vi får ha en A4 med anteckningar med oss på tentan. Så helt hopplöst känns det inte.

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Julradion är bra. Julkalenderna vet jag inte om jag gilla.. får nog ha lite fler avsnitt för att avgöra om den var bra eller inte...

sv: blir mer och mer sugen på en systemkamera.. får se om man sparar ihop till en lite längre fram... :)