tisdag 20 december 2011

Vinst

Detta skriver jag på min splitternya dator. En tidig julklapp från mamma och pappa och jag är så otroligt tacksam! Hade aldrig haft råd att köpa en ny själv just nu.

Har precis kommit hem från CLoetta Center efter en mycket trevlig match mot Brynäs. LHC spelade som det topplag de egentligen ska vara. De hade fart, de gick in i närkamperna stenhårt, var ofta först på pucken, Norrena var fullständigt lysande och de hade dessutom riktigt bra box- och power play. Plus en hel del tur, Brynäs hade en del ribbträffar och missade öppet mål några gånger.

Hann även med att träffa Sofie en sväng i periodpausen, mycket trevligt! Var lite för längesen det.

Hade för första gången med mig min systemkamera, och visst blev det några bra bilder.



2 kommentarer:

Sofie - Mamma till två små sa...

Sv: jaså en sån person.. ja då är det bara att njuta och ta det med lite stolthet...
Inte som "min" jobbiga som är totalt tvärtom.. jäklar vad vissa människor kan suga musten ur en... huga...

Sv: kul med vinst! jonas får helt eneklt alltid följa med så dom vinner!

Sofie - Mamma till två små sa...

Vill passa på att önska dig en GOD JUL!
Hoppas ni får en underbar julhelg!

:)