torsdag 9 augusti 2012

Ett pass kvar

Jag har jobbat 7 av de senaste 8 dagarna och ja, inte gjort mycket annat än ätit, sovit och just jobbat. Ett besök på IKEA har dock hunnits med, vi skulle bara köpa ett skrivbord men kom ut med lite fler saker. Livsfarlig butik det där.

Ett pass kvar på schemat som sagt. Det är galet. De här veckorna har gått så fort och det har faktiskt varit en himla lugn och smidig sommar. Den största dramatiken kom idag då det visade sig vara något konstigt med termostaten på ugnen, trots att den var inställd på ett visst antal grader ökade värmen hela tiden och för en sekund trodde vi att brandlarmet skulle gå. Det lyckades dock undvikas genom att slänga upp en massa fönster, haha. En himla tur att den inte var inställd på längre tid bara...

Dagens bästa nyhet: Halvårsvikariat i Finspång för Jonas!

Nu ska jag lägga mig. Har sovmorgon imorgon och tänker för en gångs skull utnyttja den till att sova längre, inte till att vara uppe längre. Godnatt!


2 kommentarer:

Gaymasen sa...

Haha läskigt med ugnen!

Och ja usch framförallt källaren tycker jag är hemsk på äldreboenden. Vi har ett stort förråd i källaren också men dit går jag inte på nätterna. När jag jobbade på boendet där förut gillade jag inte att gå ner där dag/kväll men natten no way, haha.

Sofie - Mamma till två små sa...

Skum ugn... :/
Vad kul att han fick jobb! Ett halvår med lite lugn och ro och koll på läget då alltså!

Måste med till IKEA en dag... men farlig butik.. haha...

Sv: ja det var skumt det där med olika avdelningar.
Häromdagen när jag skulle lämna Casper så var där ingen så fick gå in på småbarn och lämna båda, oj så besviken han blev men Anna blev glad. Men än så länge funkar det bra. Mer nervös för om ett par veckor när alla inskolningar är klara och dom totalt är 22(!) barn på Caspers avdelning. Men en dag i taget bara!½ :)