lördag 29 december 2012

Jul 2012

Den 21:a var vi hos mina föräldrar och hade julklappsutdelning i förväg. Fick gardinstänger som faktiskt åkte upp direkt när vi kom hem! Nu är det bara gardiner som saknas, får väl se hur lång tid det tar. ;)

Dagen efter åkte vi ner till skåne och vi kom hem igår. Har ätit massor, varit på hockey, trängts på Väla (var dock inte så mycket folk som jag trodde det skulle vara) för att fynda på mellandagsrean, druckit en fantastiskt god drink på Telegrafen, skrattat åt rödvinskärringar och bara tagit det lugnt. Jag har även lyckats med konststycket att bränna mig på spisen, så nu har jag ett fint sår på ena handen. Hade kameran med mig men har inte använt den, så den enda bilden jag har är en jag fått skickad till mig.

Casper spelar memory och glömde för en stund bort att tomten skulle komma. Lite förvånad över att han vågade sitta där. :)

Har fått många fina julklappar, bland annat ett par Dr Martens-kängor av Jonas. Fattade ingenting när jag öppnade paketet. Visst, jag borde ha förstått när han frågade vilken färg jag föredrog, men samtidigt vet jag ju vad de kostar så jag slog bort den tanken. Men tji fick jag. :)

Nu har herrn begett sig till Ryd för att lana, så jag har xbox:et helt för mig själv. Vilket innebär att jag ska sadla min häst och besöka vilda västern!

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Ni är så fina så! :)

Sv: låter lite som JOnas ja... ;) Sprit och raketer ska INTE blandas! Hoppas ni hade ett fint nyår!