måndag 17 december 2012

My corps, your corps, our corps, marine corps!

I fredags var vi först på avskedsfest för Oskar som ska till Mexiko. Efter det så begav sig jag, Jonas och Rikard ner till stan och Nuclear Nation. Lika trevligt som alltid även om vi var ganska trötta och gav upp ganska tidigt. Efter den trevliga kvällen lyckades jag med konststycket att bli dunderförkyld och febrig så de senaste två dagarna har jag inte gjort mer än suttit i soffan och hostat och nyst konstant. Låter ungefär som pappa när jag nyser, fast inte riktigt lika frekvent.

Även om jag är piggare idag så tänker jag inte ta mig till skolan. Det är inte värt att sitta där och snora, hosta och störa alla andra när jag knappt kan koncentrera mig. Så planen för idag är att läsa igenom föreläsningen (underbart att sådant läggs upp på kurshemsidan så man inte missar något) och artiklar här hemma och sedan spela.

Fastnade inte på någon bättre bild än denna, undrar vad vi tittar på?



Jag blev väldigt lycklig när denna spelades, hade glömt bort hur mycket jag gillar den

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Sv: Så lite så :)
Ja jag kan heller aldrig se vem barnen är lika :) Jättesvårt.

Brukar bara sätta två små russin i mina så är dom lätta att ta bort :)