fredag 1 mars 2013

Fredag

Idag är en sådan där trist dag. Två föreläsningar, grupparbete och det faktum att Jonas skulle iväg vid 18 gjorde att vi har gått om varandra. Jag kom hem 10 minuter efter att han hade åkt. Så jag har inte sett honom sedan tidigt i morse, och då var jag knappt vaken. Dock möttes jag av världens sötaste lapp när jag kom hem, vilket väger upp en del.

Annars har jag mest suttit och skrivit sedan jag kom hem. Ingen kommunikation och föreläsare som hoppat över delar gör att vi nu har massor uppgifter som ska vara klara nästa vecka, och det är först de senaste dagarna vi har fått föreläsningar som varit relevanta. Lagom roligt. Ikväll har jag i alla fall lyckats skriva klart min del till politisk teori-uppgifterna, och resten av helgen kommer gå till att skriva referat och pm till metod-kursen. Kursutvärderingen kommer inte vara positiv i alla fall, det är ett som är säkert.


Inga kommentarer: