tisdag 9 april 2013

Att köa i onödan

I år är det SOF, en festival som vartannat år arrangeras i Linköping. Helhelgsbiljetterna släpptes kl 08 igår. Förra gången var det lång kö och en del som köade fick inte biljetter, så med det i bakhuvudet började jag och Moa köa vid kl 12 i söndags för att vara på den säkra sidan. Det brukar vara högt tryck på biljetterna, men tydligen inte i år. Det finns nämligen fortfarande biljetter kvar. Med andra ord så satt vi där i 20 timmar i onödan. Men men, vi fick våra biljetter och när det gäller SOF tänker jag inte chansa. Hellre sitta där än bli utan biljett.

Att ha ett seminarium efter att ha varit vaken i typ 30 timmar var lite kämpigt kan jag meddela, men det gick bra ändå. Höll dock på att somna på bussen hem.


1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Oj hur orkar man köa så länge!?

Sv:
Ja det där med långdragen förlossning vet jag inget om och har SÅ svårt att föreställa mig hur det skulle vara när det aldrig tar slut!

Ja boende är ingen lätt ekvation inte. Finns negativt och posititvt med det mesta!