tisdag 13 augusti 2013

Irritationsmoment

Det finns en sak som stör mig, och det är nästan löjligt hur mycket det stör mig. Men det ligger där och retar min hockeynerv något otroligt.

Michael Nylander. En favoritspelare hos mig, riktigt rolig att se på och med en otrolig puckkontroll. Fick han så skulle han säkert försöka hålla den för sig själv hela matchen. Den gångna säsongen så spelade han i både Vita Hästen och SSK - två av mina hatlag. Och vad gör karln nu? Han går till Rögle, en gammal kvalserierival.

Det retar mig, och det borde det inte göra. Det finns egentligen ingen logisk anledning, men jag kan inte släppa det. Jäkla gubbe! Visst, det är långt ifrån säkert att han hade gjort bra ifrån sig i LHC, men ändå. En center är ju vad vi behöver...


1 kommentar:

Sofie - Livet på landet med två små! sa...

Tror inte alla rögle fan stör sig lika.
Men vänta till säsongen gått lite...
Spelare som är super i andra klubbar har en tendens att inte vara det i Rögle ;)

Sv: ja det är super tungt att handla! haha...