måndag 26 augusti 2013

Tre dagar i tre bilder


Herr och fru Holmér


Det har varit en intensiv helg fylld med livets ytterligheter. Sorg, kärlek, glädje.
Begravning, bröllop, 50-årskalas.

Allt som allt en väldigt fin helg, fylld av fina saker och stunder. Som när jag mitt under begravningen inte kunde låta bli att le för en sekund eftersom jag kom att tänka på vita älgar. Eller att brudparet valde att gå ut till ledmotivet till Jurassic Park. Eller bara små roliga moment, som blicken Anna gav Jonas under kalaset. Den bara skrek "du är skum, jag tänker inte prata med dig. Nu går jag!" :)

1 kommentar:

Sofie - Livet på landet med två små! sa...

Var tvungen att ta Jurassic Park sången på youtube! Underbar låt... Måste varit fräckt att höra den under ett bröllop.
Ja Annas diss av Jonas var verkligen inte av denna värld, haha...
Snacka om att bli ignorerad!