måndag 10 februari 2014

Huslig måndag

Idag har jag städat köket, dammsugit hela lägenheten och nu håller jag på och tvättar.

Allt med OS-sändningar i bakgrunden givetvis. Sportnörden i mig jublar och kommer ha mycket roligt de här två veckorna!

Något jag inte har riktigt lika roligt åt är metodkursen och att jag snart måste komma på ett ämne till en kandidatuppsats. Jag som har en liten självförtroendekris just nu, hur ska jag kunna skriva en sådan? Jag tycker ju inte att jag kan något!

Äh, det är inte så illa egentligen. Jag är omgiven av fina människor och jag vet egentligen att jag har lärt mig massor under de här 2,5 åren. Det löser sig!

1 kommentar:

Sofie - Livet på landet med två små sa...

Oj vad huslig du är! Borde ta både tvätt och städ här hemma...

Sv: är väl alltid så att dom som inga lockar har vill ha. Medan vi som har vill bli av med dom! Men börjar lära mig att dom är del av mig och leva med dom istället för att konstant motarbeta dom!

Du får ta och gräva fram lite självförtroende. Du fixar det där galant!