tisdag 25 november 2014

Ett helt nytt rum


Jag har sovit så gott inatt!

Tidigare har jag inte brytt mig om hur det sett ut i fönstret, men idag har gardinstången åkt upp. Köpte sidenband från Åhléns som jag knöt ihop gardinerna med och en lykta fick flytta från vardagsrummet in hit. Jag är himla nöjd. Tavlan över sängen ska bytas ut, vi (mest jag tror jag) har en fix idé om att ha en världskarta däröver. Typ detta. Men det är inget vi stressar med, det kommer när den perfekta kartan dyker upp. :)

3 kommentarer:

Sofie - Livet på landet med två små sa...

Blev ju jättebra med nya sängen!
Skönt att komma i ordning och få det som man vill ha det!

Sofie - Livet på landet med två små sa...

Sv: hoppas Ängelholms julskyltning blir lite mer jul än det var denna helgen...
Och ska ni dit så hoppas jag att Jonas han är lika envis med munkar som när han var liten! :)

Life of Johanna sa...

Gardiner gör så mycket för ett rum. Känner igen det där, jag prata gardiner med sambon igår, och han bara vi har massor, jag bara ja men inga som passar till huset, haha.. han bara sucka :)