söndag 30 augusti 2009

Förkyld som en karl

I fredags var det fulsittning med barnkalastema. En mycket trevlig kväll med mat, sånger, tävlingar, häv, skratt och dans. Dessutom gycklade våra faddrar, och då fick vi lära oss att undvika I-are. ("Ha sex med en I-are så kliar det")

Igår var jag, Ann-Sofie, Tom och Linn på Liseberg. Det var en del folk, men inte extremt långa köer. Tom åkte både Balder och Kanonen, jag är imponerad!

Jag hade ont i halsen på morgonen, och antog att det var på grund av sittningen. Men istället bestämde sig en förkylning för att bryta ut just igår. Så ett tag var jag verkligen inte på topp. Men efter en ipren, vatten och lite godis piggnade jag till lite i alla fall.

Idag hostar och snorar jag konstant, och låter som en jagvetintevad. Hoppas det blir lite bättre till imorgon.

Nu ska jag krypa upp i fåtöljen, äta godis och kolla på Penn & Teller: Bullshit! och Numb3rs. Ciao!

Inga kommentarer: