onsdag 15 september 2010

Politik och sport

Det är lite intressant. Läser man kommentarer till nyheter och debattartiklar om valet så anklagas de rödgröna för att föra en smutskastningspolitik. Men vilken partiledare skämtas det om hela tiden? Just det, Sahlin. Dessutom, ska man rösta på de rödgröna är man korkad och har inte förstått att man ska rösta blått, man vill ha ett "bidrags-Sverige" och man vill förstöra landet.

Vilka för en smutskastningskampanj egentligen?


Spelade tennis förut, och det känns i mina armar kan jag lova. Kommer ha träningsvärk imorgon. men kul var det! Och jag var visst inte helt hopplös, haha.

Aaah, mindre än en timme kvar till Elitseriepremiären! Nu börjar jag bli nervös, och samtidigt extremt avundsjuk på de som är på plats. Hockeyligan förstörde min planering när de flyttade matchen från fredag till idag. Hade den spelats på fredag hade jag kunnat åka upp och se den, men nu sprack det. Så jag får nöja mig med att lyssna på matchen. Och sedan har jag lovat att se skånederbyt Malmö - Helsingborg med Jonas, men jag kommer ju inte vara fokuserad på den matchen förrän hockeyn är slut.

Linköping - tillsammans är vi Linköping!
Nu kör vi!

Inga kommentarer: