tisdag 28 september 2010

Tisdag

Jag köpte just kurslitteratur för 900 kr. Kul. Jävligt kul.

Det är knappt så jag vågar tro det, men LHC verkar ha ett fungerande grundspel i år. Alla kämpar, sliter, täcker skott och det är extremt tätt bakåt. Vi skulle ju ha problem med målskyttet innan tjeckerna anlände. Men vilket lag har gjort flest mål hittills? Just det. Grunden till en bra offensiv ligger i defensiven, och sättet LHC spelar på nu är väldigt likt det Roger Melin och (till viss del) Janne Karlsson byggde upp. Underbart!

Något annat som är glädjande är att ganska många i dagens trupp har gått genom juniorlagen. 4 spelare är egna produkter, och det finns dessutom mycket talang i J18 och J20. Känns som att klubben är på väg åt rätt håll.

Nu matlagning och sedan tentaplugg. Bara för att jag säger detta så går det väl åt skogen, men jag känner mig ganska bra förberedd inför imorgon.

Tentafest imorgon kväll, och så kravall på torsdag. Jag kommer vara dödstrött på fredag. Tur att jag börjar kl 13 då.

Inga kommentarer: