fredag 29 oktober 2010

Tenta och shopping

Tentan i Det svenska politiska systemet skriven! Jag har pratat på ordentligt om parlamentarism, den centrala statsförvaltningen i Sverige och om kommunal självstyrelse. Så nu är det bara att hoppas att kursledaren håller med om att jag är värd minst godkänt, haha. Det känns helt ok, så skulle jag inte bli godkänd är det i alla fall inte långt ifrån.

Efter tentan begav jag mig ner på stan och gjorde av med lite pengar. Tyckte att jag var värd det efter tentan, betalda räkningar + att jag har flyttat över en del pengar till sparkontot. Byxor, underkläder, ljus och lite småsaker fick följa med hem. Lagerhaus är totalt livsfarligt!

Jag är för övrigt lite seg idag. Somnade ganska sent, och vid 3.30 kommer någon som varit på kravall hem och lägger sina iskalla händer på min rygg. Finns trevligare sätt att vakna på. :P

Ikväll filmmys, imorgon fest.
Nu ska jag laga mat. Jag har min ovana trogen inte ätit någon frukost idag, så definitivt dags att äta något.

Inga kommentarer: