söndag 19 december 2010

Den nittonde december

Jag har fått tillbaka min dator! Fri från damm och fungerar som det ska. Temperaturen i den har även sjunkit från 80+ till runt 45, så en rengöring var välbehövlig. Så nu behöver jag inte låna Jonas laptop längre. Fast det var ganska kul att sitta och pilla i Linux.

I torsdags hade Västgöta Nation bartömning. Jag var där ett tag, men runt 22 gick jag hem och dog en smula av ont i ryggen. Dags att leta fram ryggsäcken samt börja träna ryggen tror jag. I fredags hade Nathalie sin födelsedagsfest. Blev en riktigt rolig kväll, där Shrek och "jag har aldrig" givetvis spelades.

Lördagen inleddes med Shrek (nej, vi är inte alls besatta), genomgång av bilder och en hel del skratt. Sedan blev det en tur till Boxholm för att hämta min dator och för att säga hej. Någon var lite nervös över att bli granskad av vänner och föräldrar, men verkar som att han överlevde det. :)

Sist men definitivt inte minst: Idag fyller världens bästa människa 22 år. En människa jag har haft galna festkvällar, mysiga dagar i korridorsrum och hysteriska skrattanfall med. En människa som alltid finns där och som jag aldrig vill förlora. Nathalie Lindblom, du är bäst och jag är så glad att jag har dig som vän! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Festeristkryssning 2010, "det har hänt en händelse!"

1 kommentar:

Nathalie sa...

Du är underbar Hannah! Mitt liv skulle inte vara detsamma utan dig. När jag har någonting jag bara måste berätta för annars spricker jag, som handlar om mitt allra mest privata och innersta, då är det DIG som jag ringer! Och du dömer heller aldrig, utan är snarare helt med på noterna ;) Mer kan man inte önska sig av en vän!