söndag 5 december 2010

Träningsvärk

Aj. Jag är fruktansvärt stel idag. Gårdagen bestod nämligen av lite alkohol och en hel del pulkaåkning med delar av Västgöta Nation. Först provåkning av de nyinköpta pulkorna här i Ryd, sedan marknadsföring av nationen genom att dela ut glögg och pepparkakor till de som köade för att komma in på Luciakraballen (med citatet "vi vet bättre än att gå på en ekonomfest", haha), och sedan mer pulkaåkning i Vallamassivet. Mycket rolig kväll som avslutades med ett majestätiskt (nåja) tåg.

"- Det är fegt att köra ett beprövat koncept!"


Nu ska jag plugga lite, och sedan spela lite innan det är dags att byta om. Kl 18 är det dags för pulkaåkning igen, denna gång med Nerdville Corridor.

För övrigt så är det exakt ett år sedan jag flyttade hit. Bästa beslutet jag tagit i hela mitt liv, vilket grymt roligt år det har varit!

Inga kommentarer: