söndag 9 oktober 2011

Recce


Finsittning med Västgöta Nation igår. Var en mycket trevlig kväll med god mat, mycket bra gyckel av MedSex och Röda Arméns Gosskör, diskussioner, komplimanger, fina citat, dans och bitande i fingrar.

- De bodde i samma korridor förut, måste ha det svårt nu.

- ...facklig punsch?!

- Tänk när den tar till stridsåtgärder. Bakfylla!


- Det luktar desertörer
- Njet! NJET!

- Jag håller inte tal, jag håller låda!


- Hur vet man att GAIS har hemmamatch?

- Det står tre cyklar utanför arenan

- Nej, en cykel

- Tre när min pappa berättar den, och han håller på IFK

- Åh, skål för din farsa!


Av förklarliga skäl är det ganska segt idag. TV-tittande, spel och godis är vad dagen består av.

3 kommentarer:

Mikaela - hockeyskribent sa...

Haha det är ju omöjligt att komma ur det där the sims beroendet. Spelade halva natten inatt och har spelat hela dagen idag. Sjukt!

Mikaela - hockeyskribent sa...

HAHA! Då sitter vi i samma sits kan jag säga. Skulle plugga men fastnade framför the sims. Hela tiden "men bara 30 minuter till sen SKA jag plugga". jo tjena.. Åh tack snälla du! Sånt är inte dumt att få höra :)

Sofie - Mamma till två små sa...

Sv: jag är barnskadad.. kan inte salta maten, haha...