måndag 3 oktober 2011

Utmaning

Sofie utmanade mig, bäst att lyda! =)

Varför började du blogga?

Minns inte riktigt. Men antagligen för att jag i början av 2007 var trött på Lunarstorm och ville ha ett ställe där jag kunde skriva av mig mina frustrationer angående LHC, hockey generellt och korkade människor i allmänhet.

Vilka bloggar följer du?
Mina vänners, bloggkommentatorerna och några guldkorn jag snubblat över.

Favoritfärg?
Svart, rött, blått.

Favoritfilm?
Utan tvekan Amélie från Montmartre. Det är min må bra-film, den är otroligt mysig och jag blir så glad av den.

Vilket land drömmer du om att besöka och varför?
Kuba! Jag har varit fascinerad av landet och dess historia sedan jag skrev ett arbete om det i nian. Finns så otroligt mycket jag vill se där.
Annars vore USA, Ryssland, Kambodja, Tjeckien, Kroatien och Nederländerna inte fel de heller.

Jag utmanar: Ingen, gör't (hej östgöte!) om ni vill.

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Sv: livet i stan måste vara bra på det sättet, vilken frihet liksom.. bara ta bussen eller tåget. och att man kan gå till bussen eller tåget. HÄr är allt sånt långt bort och sånt som gör att man börjar fundera på om det egentligne är det bästa valet för barnen... Svårt det där :)