fredag 7 oktober 2011

Someday soon

Jag ligger i sängen, äter kexchoklad till frukost, lyssnar på Julien-K och ska spela The Sims 2. Fint med ledig fredag!

Igår var jag och pappa och såg LHC - Frölunda. Det där lagets power play kommer ta kål på mig en dag! Hur är det möjligt att vara så långsamma och så dåliga på att skjuta? Och framförallt, hur är det möjligt att de gjorde båda sina mål i just den spelformen igår?

Allt som allt en helt okej match, jämn och ganska spännande (spel 6 mot 4 i slutminuten, pulsen var skyhög). Minuspoäng för att de släppte in mål i power play, men det räddas lite av att de gjorde mål själva 19 sekunder senare.

Efter hockeyn begav jag mig till stupan en kort stund, och senare mot hg och Kravall Originall. Trevlig kväll, var dock inte där så länge. Var otroligt seg och halsen kändes konstig, skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk nu igen.

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

SKulle ju nästan kunna vara Rögle du skrev om där ett tag.. MEd pp-spel.. :) var iaf så på den tiden jag gick och såg hockey... Innan man fick barn alltså :)