torsdag 19 januari 2012

Födelsedag

Började dagen med att baka scones och säga grattis, mer än så får jag inte uppmärksamma hans födelsedag. Vilket är lite svårt för mig att vänja mig vid eftersom jag känner mig så dålig då. Men det är ju så han vill ha det.

Planerna för dagen är att plugga och sedan hockey ikväll. Hoppas de kan fortsätta på samma spår som mot Modo senast.

Annars har jag återigen ett fullt fungerande Linux! Stör mig bara lite på att Gnome 4 till utseendet påminner en hel del om Mac OS X, men jag får väl ge det en chans. I övrigt fungerar det perfekt och jag kommer till och med åt musik och bilder som ligger på windows-hårddisken.

Nu ska jag fortsätta utforska.

2 kommentarer:

ma sa...

Vilken lustig en som knappt verkar vilja märka av sin födelsedag ;) Haha fast det påminner om min mormor och morfar, dom har aldrig velat få några presenter, bli överraskade eller så. Dom brukar köra på att man får säga grattis och dom bjuder på en fika ;)

sv. Ja det är ju det!
Och kul att det blev en så bra match för er igår, det verkar sitta i sig? :D

matilda sa...

...och ja, det där var då skickat av mig hah :)