torsdag 12 januari 2012

Sleepless in Linköping

Har svårt att sova på grund av mensvärk så ligger och slösurfar. Herrn bredvid sover som en stock och trots smärtan kan jag inte låta bli att le stort. Jag är så lyckligt lottad som har denna fina man. Han får mig att känna mig som världens bästa, vi är väldigt lika på vissa punkter och totala motsatser på andra, han vet exakt vilka knappar han ska trycka på för att retas, och han vet exakt hur han ska vända det till ett leende. Jag älskar hur vi ena sekunden kan diskutera tramssaker för att nästa sekund ha en djup diskussion om politik, och det finns inget bättre än att få somna och vakna bredvid honom varje dag.

Kort sagt: jag är så otroligt kär i honom!

Vilken tur att jag den där gråa novemberdagen 2009 bestämde mig för att tacka ja till korridorsrummet på BK4.... :)



1 kommentar:

matilda sa...

Jag blir så glad av att läsa, och ja, sån tur ni båda hade! :D
...Dock mindre kul med mensverken där, huvva. Kanske dessutom verk av den typen som inte är att leka med? Haha, usch, hur som haver.

sv. Hihi nämen kul att det uppskattas! Även fast inläggen byts mellan trista/knasiga!
Ja det är fint med mig, en väldigt bra dag i en mindre bra'ig period. Hur är det med dig själv?? :))