fredag 6 januari 2012

Guld!

Fantastisk match mellan Sverige och Ryssland, dock lite smått jobbigt för nerverna att det gick till förlängning när Sverige hade ett enormt övertag i skottstatistiken. Väldigt starkt av dem att inte ge upp och låta frustration ta över, starkt att fortsätta anfalla och det lönade sig ju till slut. Jag är också imponerad över hur bra domarna var, de märktes knappt, hade en bra nivå och ett bra flyt i matchen.

JVM har otippat nog triggat diskussioner om barnuppfostran, och jag har insett att jag ligger illa till. Har hela tiden sagt att barnen ska hålla på LHC och att Jonas inte har en chans, men det är nog snarare jag som har problem. Jag är lite ensam som LHC-supporter (pappa jag vet att du kommer försöka få ungarna att säga Brynäs!) medan Jonas har lite fler på Rögle-sidan. Sofie, jag kommer behöva din hjälp här!

Inga kommentarer: