måndag 2 april 2012

DömD

Det har varit en mycket bra helg vilket kan sammanfattas med Stupan, förfest med hockeytacklingar och Jackass, HG, troll på en lekplats, darttävling (vi kom till andra rundan, att vi vann första på walk over behöver vi inte tala högt om...), tranbärsjuice, sittning och mycket skratt åt att Djurgården har åkt ut Elitserien!

Jag är totalt nykter och ser ut att vara fullast av alla.... Bra där!

Nu ska jag alldeles strax iväg till skolan för en föreläsning, och sedan ska jag direkt vidare till Norrköping och Nya Parken för att se Norrköping - Helsingborg. Jag är inte det största fotbollsfanet i det här förhållandet och det ska bli kallt ikväll. Detta borde jag alltså få mycket pluspoäng för, haha!

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Sv: dom var så söta så! verkligen skyddar varandra! helt underbart att se! :)p