onsdag 18 april 2012

Klipp och fynd

Idag har jag gjort något väldigt välbehövligt: jag har klippt mig! Ungefär halva håret försvann och det känns som en enorm befrielse. Nu ska det bara få lite färg.

Annars gjorde jag ett fantastiskt fynd på Myrorna. Jag hittade nämligen SimStad, ett spel jag lade många timmar på för ett antal år sedan. Misstänker att jag kommer behöva kämpa lite för att få det att fungera (nackdelen med ny dator), men det ska fanimej gå.


Nostalgiiiiii! Under ligger "Radioactive and hazardous waste management in Sweden - movements, politics and science". Institutionen som mitt program tillhör har en bokhylla är det står böcker som de anställda inte använder längre och vill bli av med. Bara att gå och ta alltså. Och någonstans i min hjärna tyckte jag att detta lät intressant. Vi får väl se när jag väl tagit mig igenom det.

Inga kommentarer: