måndag 21 maj 2012

Långhelg och byte

Det har varit en fin långhelg. I torsdags var vi på stupan där det sågs på hockey, drogs nazistskämt, sjöngs allsång till Ebba Grön och envist hävdades att Diablo 3 inte existerar och att 1905 aldrig skett. På fredagen skrev vi kontrakt på vår lägenhet och på lördagen var det dags att fira Unna som fyllde 22. Grillat, dåliga skämt, screwdrivers, monsterbullar, gyckel, 'jag har aldrig', Champions League-final och en allmänt väldigt trevlig kväll. Den avslutades med promenad hem längs ån, pommes dränkta i salt och några Vänner-avsnitt. Bakissöndagen (nåja, inte för min del, inte ens jag med min "tolerans" blir bakis på 3 drinkar) spenderades i ryd, med födelsedagsfika, pizza och plugghjälp.

 Pol.kand med inslag av BMA!

Julia ska flytta och byta universitet (ogilla!), och vill ha delar av Linköping och basåret med sig. Så efter dagens föreläsning gick jag till ryd för att klippa och sy lite i våra overaller. Att jag får leva med att det står BIF på min overall är inga problem, det står numera LHC på hennes! :D

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Sv: Jadå det kommer gå bra. Nog mer mamman som inte blir lika bra lika fort, haha...