onsdag 2 maj 2012

Lista

Jag är en härmapa och snor denna från Sofie. :)

01. Stänger du av mobilen när du sover?
Ytterst sällan, använder den som väckarklocka.

02. Vem såg dig senast naken?
Ja, gissa vem? :D

03. Hur såg du ut på högstadiet?
Hoho, ska se om jag kan hitta en bild! Röd- eller svarthårig från och till. I övrigt gömde jag mig mest, när jag slutade spela fotboll började brösten växa och det ville jag till en början inte visa.

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Snyggare än någonsin! Jag menar, jag blir ju snyggare för varje år som går. ;)

05. Hur var du på dagis?
Det kommer vi aldrig få veta, jag gick aldrig på dagis.

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Bra hoppas jag.

07. Har du celluliter?
Har jag säkert.

08. Biter du på naglarna?
Inte nu längre.

09. Har du något handikapp?
Nej.

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Lite rädd är jag allt, med tanke på storleken på dem.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Finns det nu en gud så är h*n inget kön, gud bara är.

12. Svär du?
I helvete heller, det skulle jag fan aldrig göra.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Jag berättar vänligt men bestämt att jag inte är intresserad. Är de jobbiga kan jag bli jobbig tillbaka.

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
Klar etta på den skalan.

15. Tror du på utomjordningar?
Jag har svårt att tro att vi är ensamma i universum, men vem vet?

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Smörstekt abborre och dillstuvad potatis!

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Inälvsmat. Jag kan knappt ta i blodpudding.

18. Har du blivit arresterad?
Nej.

19. Ljuger du?
Ja, för jobbiga försäljare.

20. Har du kysst en polis?
Det tror jag inte.

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Ja, de är skitläskiga, verkligen.

22. Har du någonting att dölja?
Ja. Jag är egentligen en utomjording, en Asari. Jag bara döljer det väldigt väl. ;)

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar.

24. Är du/har du varit gift?
Inte i detta liv i alla fall.

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvän/flickvännen från krogen?
Visst skulle jag göra det om behovet fanns.

27. Kan du fixa med bilar?
I teorin, har aldrig behövt omsätta de kunskaperna i verkligheten. Men för att citera Top Gear: How hard can it be?

29. Kan du baka bröd?
Det kommer märkas när julen närmar sig, i år ska jag nämligen försöka mig på att baka bröd enligt ett superhemligt recept.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Eh, ja.

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
NCIS! Jag kan vara Abbys assistent!

Haha, så snygg. Här går jag i sjuan. Kortklippt, rött hår, tandställning och en lila skinnjacka jag fullkomligt älskade.

Inga kommentarer: