tisdag 1 maj 2012

Valborg 2012

Det började i Trädgårdsföreningen och slutade på Akuten. Kravallen alltså, inte sjukhuset. Där emellan hanns det med att kläcka fina citat, få totalt sönderbrända axlar, dränka mitt linne i vatten (inte mitt fel), punsch (mitt eget fel) och vatten igen (inte mitt fel det heller), pizza, gravhögar, mellandäckning (halva på stupan, halva på en gräsmatta), kravallförfest på stupan, "I see you....", drinkbar, bus på campus, dålig musik, ramlande y:are och mat på statoil.

-Bröst utan penis är en kvinna, bröst och penis är en D:are!

-Det är svårt att cykla!

-Borde inte y:are kunna räkna ut sådant?
-Näe, vi går bara första året!

-Men SLUTA stoppa jordnötsringar mellan mina bröst! 


Fint väder, fint sällskap och allt som allt en väldigt lyckad Valborg.

Inga kommentarer: